divendres, 28 de gener del 2022

Eva,què fas aquesta nit?

 

Date: Fri, 01 Jul 2005 17:56:38 +0000

Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-1; format=flowed
X-OriginalArrivalTime: 01 Jul 2005 17:56:38.0712 (UTC)
FILETIME=[3ABC7380:01C57E66]

                           Eva,què fas aquesta nit?

  Ei,pipol!!!
 Va ser aquest dijous trenta de juny que anant a la biblioteca per agafar un
CD del Loquillo i un altre d'Iron Maiden,que fixant-me amb uns llibres,em
vaig trobar un de temptador.
Pel títol em vaig pensar que aniria d'un altre rotllo,el que començant-lo a
fullejar allà a la biblioteca,vaig veure que poder seria interessant.
Arribat a casa,pensant-me que me'l llegiria en una setmana,ja que són cent
setanta-cinc pàgines,això que em vaig posar a sopar i en acabat vaig dir-me
de començar-lo a llegir.
De tal manera que em va enganxar de tal forma,que no el podia deixar de
llegir.
Així que passant els capítols i les hores,sentint com tocava la
campanada del rellotge de casa,això que en vaig comptar cinc de campanades,i
que ja l'acabava.
Ja amb l'últim capítol,vaig veure que li faltava quelcom,on veient que al
final hi havia una cosa que deia EPÍLEG,allà es va resoldre el nus que
s'havia de deslligar.
Us podria explicar de que va la història,però aleshores perdria la
gràcia.

                                                   Hehe!!

Per això us el recomano.
Ja que pel títol sembla una cosa,però a
la que el comenceu a llegir ja veureu que no té res a veure.
O poder sí.
Us deixo que ho descobriu o si preferiu ho esbrineu pel vostre marteix pes.
Es titula,com ja està escrit a dalt de tot:

                                     Eva,què fas aquesta nit?

I és d'un tal manuel Valls de la columna Jove.
Ja us dic,aquest l'he trobat a la biblioteca que han obert nova a
Granollers que es diu Roca Umbert.
Bé,us deixo i ja em direu la vostre opinió si és que realment el llegiu.
Apa si-au!!
 
                                                  Sort!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada